نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسودگی خاطر بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
  • آمیختگی مصرف‌کننده با برند طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
  • آواتار مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]

ا

  • ابزار ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
  • اثر پیگمالیون بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاه‌های هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
  • ادعای سبز ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
  • ارتباطات بازاریابی ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
  • ارتقای عملکرد بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاه‌های هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
  • ارزش‌آفرینی اجتماعی ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
  • ارزش‌آفرینی برند مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
  • ارزش ویژه برند بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
  • استارتاپ بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
  • استراتژی ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
  • استراتژی مسئولانه بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
  • استراتژی‌های بازاریابی طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژی‌های بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
  • اصالت برند انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
  • اکوسیستم نوسازی استراتژیک ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
  • امضای برند ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
  • انسان‌انگاری برند انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]

ب

  • بازارهای خاکستری شکل‌گیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسان‌های اقتصادی و خلأ‏های گمرک‌ها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
  • بازاریابی طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژی‌های بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
  • بازاریابی بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
  • بازاریابی آواتار مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
  • بازاریابی سبز ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]
  • برانگیختگی ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
  • برندسازی بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
  • برندسازی ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
  • برندسازی داخلی ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
  • برند کارفرما تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]

پ

  • پایداری نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
  • پایداری شرکتی ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
  • پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]

ت

  • تجارب انگیزشی مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکن‌های فروشگاهی بر پاسخ‌های تجربه‌شده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
  • تجارب نگرشی مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکن‌های فروشگاهی بر پاسخ‌های تجربه‌شده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
  • تجارب واکنشی مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکن‌های فروشگاهی بر پاسخ‌های تجربه‌شده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
  • تجارت اجتماعی ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
  • تحلیل کتاب‌شناسی روندهای نوظهور و حوزه‌های دانشی وفاداری B2B: تجزیه‌وتحلیل علم‌سنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
  • تحول دیجیتال نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
  • تصویر برند مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
  • تغییر ابتکاری بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
  • تغییرات استراتژیک بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]

ج

  • جهت‌گیری برند مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
  • جوامع مجازی برند طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]

ح

  • حاکمیت شرکتی بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]

خ

  • خدمات فایده‌محور طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184]
  • خرید هیجانی طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
  • خلق ارزش مشترک بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
  • خودافشایی بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
  • خوشه‌بندی فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]

د

  • درگیری مصرف‌کننده شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
  • دستگاه ردیاب چشم ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
  • دیدگاه سعادت‌گرا انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
  • دیدگاه لذت‌گرا انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
  • دیمتل فازی شکل‌گیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسان‌های اقتصادی و خلأ‏های گمرک‌ها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]

ر

  • رفتار مصرف‌کننده شکل‌گیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسان‌های اقتصادی و خلأ‏های گمرک‌ها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
  • رفتارهای انحرافی فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
  • رفتارهای انحرافی بازاریابی فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
  • رفتارهای منصفانه بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیت‌پذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسب‌وکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
  • رهبری اخلاقی بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیت‌پذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسب‌وکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
  • روندهای تحقیقاتی روندهای نوظهور و حوزه‌های دانشی وفاداری B2B: تجزیه‌وتحلیل علم‌سنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
  • رویکرد داده‌بنیاد ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]

س

  • سبزشویی ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]

ش

  • شادمانی مصرف‌کننده انسان‌‌اِنگاری و شادمانی مصرف‌‌کننده: تحلیل اثر اصالت برند [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 814-837]
  • شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه مدل امضای برند در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 531-553]
  • شرکت‌های هواپیمایی ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]

ص

  • صنعت هتلداری طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]

ظ

  • ظرفیت ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]

ع

  • عوامل تحمیلی ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]

ف

  • فراترکیب ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]
  • فراترکیب ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304]
  • فراترکیب شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
  • فراترکیب ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
  • فروش کارکنان بررسی اثر پیگمالیون مدیران شعب بر عملکرد فروش کارکنان فروشگاه‌های هالیدی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 334-349]
  • فریب‏کاری ارائه مدل شکل‌گیری پدیده سبزشویی برند با استفاده از رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 554-576]

ق

  • قابلیت‌های برند مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
  • قابلیت‌های پویا نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
  • قصد خرید طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
  • قصد خرید محصول سبز سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
  • قیمت‌گذاری سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
  • قیمت‌گذاری شرکت‌های چندکاناله ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]

ک

  • کیفیت خدمات آنلاین طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]

م

  • مانکن فروشگاهی مطالعه پدیدارشناسانه نقش مانکن‌های فروشگاهی بر پاسخ‌های تجربه‌شده مشتریان زن نسل وای [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 778-813]
  • متاآنالیز فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
  • متن‌کاوی فراتحلیل تحقیقات رفتارهای انحرافی در بازاریابی: گذشته، حال و آینده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 689-721]
  • متون تبلیغاتی شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
  • محصولات آرایشی لوکس طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]
  • محصول سبز سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
  • محصول غذایی سنجش آزمایشی تأثیر قیمت و برچسب سبز بر قصد خرید محصول غذایی سبز در گروه‌های مختلف جمعیتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 305-333]
  • مدل 34000 طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژی‌های بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
  • مدل فرایندی ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
  • مدل کسب‌وکار B2B روندهای نوظهور و حوزه‌های دانشی وفاداری B2B: تجزیه‌وتحلیل علم‌سنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
  • مدیرعامل بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
  • مدیریت سازمان بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
  • مسئولیت اجتماعی بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
  • مسئولیت‌پذیری بررسی رهبری اخلاقی، مسئولیت‌پذیری و رفتارهای منصفانه بر جذب و حفظ مشتریان کسب‌وکارهای اشتراکی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 577-601]
  • مطالعه چندموردی بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 27-53]
  • مطالعه موردی چندگانه بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110]
  • مفهوم‌سازی آواتار مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
  • منابع انسانی طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژی‌های بازاریابی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480]
  • میزان خشنودی بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]

ن

  • نظریه آواتار مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216]
  • نظریه داده‌بنیاد ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
  • نظریه داده‌بنیاد کلاسیک ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777]
  • نگرانی‌های حریم خصوصی بررسی تأثیر خودافشایی، نگرانی‌های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی (نمونه‌پژوهی: مشتریان دیجی‌کالا) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 622-645]
  • نوآوری برند مدل بومی تصویر برند در صنایع تولیدی و خدماتی مواد و ملزومات لازم برای تولیدات لبنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 602-621]
  • نوآوری خدمات طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
  • نوآوری محصول تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746]
  • نوآوری مدل کسب‌وکار نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 54-84]
  • نوسازی استراتژیک ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272]

و

  • واسطه‌های مجاز شکل‌گیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسان‌های اقتصادی و خلأ‏های گمرک‌ها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ) [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 111-130]
  • وفاداری روندهای نوظهور و حوزه‌های دانشی وفاداری B2B: تجزیه‌وتحلیل علم‌سنجی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 669-688]
  • ویژگی‌ها شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 481-505]
  • ویژگی‌های خرده‌فروش ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
  • ویژگی‌های محصول ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]
  • ویژگی‌های مشتریان ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-26]

ه

  • هم‌آفرینی ارزش مشتری طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388]
  • هم‌افزایی فناورانه ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
  • هم‌رقابتی ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668]
  • هنجارسازی اجتماعی ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530]
  • هیئت‌مدیره بررسی نقش مدیریت سازمان در اجرای تغییرات استراتژیک ابتکاری؛ مروری نظام‌مند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 217-247]
  • هیجان‌های مشتری طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155]